26. tammikuuta 2015

SCHLEICH – MITÄ MENIT TEKEMÄÄN I SCHLEICH – WHAT HAVE YOU DONE


Niin! Niin juuri, mitä menit tekemäänkään!
Menin tänään katsomaan että mitäs uutuuksia Schleichiltä on tulossa ja heti etusivulla möllöttää LOHIKÄÄRMEITÄ ja keräilyintoni räjähti, ne ovat niin upeita! HNGG!
Sitten näin että Bayala sarjaltakin on tullut aivan ihania uutuuksia! Ja nämä kaikki tulevat Tammikuun aikoihin. En kyllä pysty ostamaan kaikkea kerralla, edellisestä Bayala sarjasta minulta puuttuu vain pari, mutta jostain syystä en ole niitä löytänyt mistään vielä.

Asiaan siis~

So yeah! What have you done!
I went today to check what new stuff Schleich has and right on the front page there’s DRAGONS and my brains just exploded, they are so gorgeus! HNGG!
They also have new additions to Bayala series and they are so pretty! These all come this month. I wont be able to buy these all right away, I’m still missing only two from previous Bayala series, but for some reason I have not found them yet.


On to subject~

 - Lohikäärmeet -
- Dragons -

 Muurinmurtaja - Battering ram

^ Uwaah~! Nuo sarvet, väritys ja pönäkkä keho, aivan ihanasti muotoiltu lohikäärme. Hankin ensimmäisenä jos löytyypi.

^ Uwaah~! Those horn, colors and big body, so nicely designed Dragon. I will buy it right away when found~

Taistelija - Fighter

 ^ Hyvin raivokas taistelija-lohikäärme. Ei ehkä ole ihan mieleiseni, mutta hankin varmaan kuitenkin joskus.

^ Very fierce fighter dragon, don’t like it as much, I will probably buy it at some point.

Lentäjä - Flyer

 ^ Huu, tämä miellyttää taas minua kovasti ja huomasin sen myöskin väriltään ja ulkonäöltään vähän vastaavan Stormflyta:

^ Huu, I like this and I noticed it kinda looks like Stormflyer:
Näin koulutat lohikäärmeesi – Stormfly
How to train your dragon – Stormfly
 

Metsästäjä - Hunter 

^ Tämä onkin vähän toisennäköinen, suunniteltu juuri sellaiseksi joka pystyy metsästämään hyvin. 

^ Well this one looks different, designed to be a great hunter.

Juoksija - Runner

 ^ Väritys on vähän yksikertainen, mutta pidän kovasti kyllä, rarw~

^ Coloring is rather simple, but otherwise I like alot, rarw~

Soturi - Warrior

^ Hyvin geneerisen näköinen ja värinen lohikäärme, että jos aion hankkia, niin tulee viimeisenä.

^ Very generic looking dragon, if I’m going to get it, it’s last on the list.

- Bayala -

Miriel

^ Very generic looking dragon, if I’m going to get it, it’s last on the list.

^ Sweet light pink Unicorn deer. I love the shawl.

 Mita

^ Tahtoo aurinkopeuran! O-O

^ I need that sundeer! O-O

Apalu

^ Häiritsee vähän että perustuu koalaan, mutta nuo koristeet ja värit ovat liian nätit.

^ I don’t quite like it’s being based on a koala, but those decors and color are too pretty.

Picki

^ Kolibrifeenix, kyllä kiitos :D

^ Hummingbird phoenix, yes plese :D

 Nitaya

^ Näyttää hyvin itämaiselta kalalta.

^ Looks very eastern fish.

 Shalu

^ Eeeh, taas designi ei miellytä, mutta värit taas vetävät.

^ Eh, Design doesn’t appeal to me, but colors are attractive.

- Heinäkuussa julkaistavat -
- Released in July -

Pienet vankityrmän eläimet
Small dungeon animals

^ Eeep, ihkuja pikku monstereita.

^ Eeep, little cute montrosities.

 Lohikäärmeaarre
Dragon's treasure

^ Lohikäärmeenkallo jonka suussa miekka ja silmästä tuleva käärme? KYLLÄ.

^ Dragon skull with sword in it’s mouth and snake coming out of eye socket? YES PLZ.

Myrkkykäärmeet
Poisonous blood viper

^ Kiinnostavat vähäsen, mutta jätän päätöksen sinne kun näen livenä otukset.

^ I’m little interested, but I will leave the buying decision to when I see them live.

 Skorpioniratsastaja
Scorpion rider

^ Whoah, iso musta skorppari ja ratsastaja 8D

 ^ Whoah, big scorpion and a rider 8D

Mistäs Schleich figuista te olette innoissanne tänä vuonna?
So what Schleich figures you are excited for?

Original posting date 03.01.2015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti